Obserwatorzy

poniedziałek, 27 czerwca 2022

PEŁNIA ŻYCIA TAG = TUTORIAL


 

    Witajcie, dziś chciałam Wam pokazać jak wykonuje taga. Może on być drobnym upominkiem, zawieszką do prezentu lub kartką z życzeniami (życzenia można umieścić na odwrocie).


    Bazą tej pracy są tekturki od Mintay-a. W zestawie macie aż 6 różnych kształtów tagów. Wspaniale się na nich tworzy. Ja swoją pomalowałam czarnym gesso, a następnie przez maskę nałożyłam białe gesso a na to szkliwo do embossingu Distress Embossing Glaze Peeled Paint. Kolejnym etapem było ułożenie kompozycji. Do tego użyłam pięknego elementu wyciętego z kolekcji Stamperii Klimt. Dodatkowo użyłam tekturek z Mintaya, które pomalowałam również czarnym gesso oraz wyciętych elementów papierowych z kolekcji Mamarazzi od Mintaya. Na koniec przymocowałam na kleju piasek, gdzieniegdzie cekiny, pochlapałam farbką oraz białym i czarnym gesso orazdodałam wstążki.

Poniżej tutorial i zdjęcia mojej pracy:







 









 użyłam:










Serdecznie pozdrawiam

Ola





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za kilka słów....