Obserwatorzy

niedziela, 6 marca 2022

PUDEŁKO NA SŁODKOŚCI


  Witajcie, 

dziś chciałam Wam zaprezentować pudełko na słodkości, bądź na inny drobny upominek. Baza pudełeczka to Scrap8 pudełko ośmiokątne oktagon i jest dość spore. Do jego ozdobienia użyłam papierów ze Stamperii.

    Zarówno, papiery jak i bazę pudełka po tuszowałam tuszem Distress, a następnie okleiłam każdą część papierem. Można również okleić środek, ale ja nie oklejałam. następnie na wieczku umieściłam zembosingowaną tekturkę - serwetkę od Mintay, a na niej stworzyłam kompozycję ze sztucznych i papierowych kwiatów i gałązek. Na górze umieściłam również pokryty embossingiem napis i skrzydła motyla od Mintay Papers. Do kompozycji dokleiłam również wstążki od Old Fashion Ribbons.

Oto moja praca:










użyłam:







Dziękuję serdecznie

pozdrawiam

Ola





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za kilka słów....