Obserwatorzy

czwartek, 20 stycznia 2022

DZIEŃ BABCI I DZIADZIA - OPAKOWANIE NA MERCI

 



    Witajcie...

    To moja pierwsza inspiracja w nowym roku. Niedługo Dzień Babci i Dzień Dziadka, czy macie już prezenty? Ja postanowiłam wykonać opakowanie na czekoladki merci.


    Bazę wykonałam z papieru kraftowego 300g, następnie okleiłam ją pięknymi papierami Mintay papers z kolekcji Nightfall, które znajdziecie wraz z prawie wszystkim co wykorzystałam w specjalnym zestawie mediowym o tej samej nazwie. Wcześniej wykonałam na papierze przez maskę, farbą brokatową wzorek, następnie go wysuszyłam i wywoskowałam złotym woskiem. 





    Następnie ułożyłam kompozycję z wyciętych kwiatów i listków, które znajdują się w kolekcji papierów, dodatkowo wycięłam kilka listków wykrojnikami. Wszystko umieściłam na warstwach i na kleju na gorąco. Na samym końcu ozdobiłam kryształkami i cekinami z zestawu oraz końcówki kwiatów klejem i mikrokulkami, które również znajdowały się w zestawie.






Użyłam:





Serdecznie pozdrawiam


Ola





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za kilka słów....