Obserwatorzy

sobota, 25 września 2021

THE MUSIC OF MY HEART - KARTKA MUZYCZNA

 


Witajcie...

Dziś chciałam Was zabrać do muzycznej krainy... Zrobiłam dla Was karteczkę z cudownych papierów, które stworzyła Dorota Kotowicz -  Passion ze Stamperii.. 


Każdy z Nas chyba uwielbia muzykę, każdy swoja własną, inną... Ja bardzo lubię słuchać różnych utworów, od muzyki poważniej po metal. To niesamowite jaki ma ona wpływ na Nas. Potrafi uspokajać, usypiać albo wręcz daje nam kopa do działania.

Karteczkę stworzyłam z pięknych papierów Passion  ze Stamperii. To cudowna kolekcja, gdyż w jej skład wchodzą również: tekturki, naklejki, maski, stemple. Dzięki tym dodatkom można stworzyć wspaniałe projekty.







użyłam:











Serdecznie pozdrawiam

Ola




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za kilka słów....