Obserwatorzy

niedziela, 10 stycznia 2021

MINI POZYTYWNIK

 

Witajcie...

    Dziś pokażę Wam malutki pozytywnik z pięknych papierów Scrap8 kolekcji Rose Lane.  Będzie on prezentem dla życzliwej i pomocnej mi osoby, która bardzo mi pomaga, gdy czegoś nie umiem...


    Jest to malutki zrobiony od podstaw notesik, w którym na każdej stronie zapisana jest pozytywna myśl. Strony są tak skonstruowane, że można na nich dokleić zdjęcie, bądź karteczkę z własnymi motywującymi cytatami. W środku jest również koperta oraz kieszonka z dodatkowymi tagami. Można je przeznaczyć na zapiski.  W pracy użyłam tekturek ze Scrapińca, oraz cudownych wstążek - gnieciuszków firmy Old Fashion Ribbon.  Bazę wykonałam sama z tektury, którą obkleiłam papierami Scrap 8.

    Mam nadzieję, że obdarowanej się spodoba  :)











Użyłam:

 












 Serdecznie dziękuję za odwiedziny

pozdrawiam

Ola





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za kilka słów....