Obserwatorzy

środa, 5 sierpnia 2020

YOU, ME AND THE SEA - ALBUMIK


Witajcie....
Przychodzę dziś do Was z projektem małego albumiku na wakacyjne wspomnienia.
Albumik jest schowany w ozdobionym pudełeczku.


Do stworzenia całej kompozycji użyłam dużego pudełka na zapałki dostępnego w sklepie. Wierzch okleiłam papierem z kolekcji Sun Kissed Collection Graphic45. Następnie umieściłam gazę na kleju, a potem na niej elementy z naklejek i elementów ozdobnych z kolekcji Ocean Blue Graphic45 podklejonych kosteczkami dystansowymi.
W górnym prawym rogu umieściłam statek z MDF, obecnie nie jest dostępny w sklepie, a pod napisem muszelkę. Do ozdobienia całości użyłam kruszonych muszli i żwiru barwionego.
W środku znajduje się malutki albumik z tagów.








Użyłam:






Serdecznie pozdrawiam
Ola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za kilka słów....